Forsendelsesinformation

Hvornår sender I min ordre?

Vi sender alle ordrer samme eller næste arbejdsdag, afhængigt af om ordren blev placeret før 13:00.

Hvor lang er leveringstiden?

I gennemsnit tager det 2 arbejdsdage at levere en ordre, men jo tættere du er på vores lager i Tyskland, jo hurtigere vil din blive leveret ankomme. Levering til hovedstæder i Europa tager sædvanligvis 1 arbejdsdag. Se listen herunder for den gennemsnitlige leveringstid i de forskellige lande (arbejdsdage).

Belgien: 1 til 3
Danmark: 1 til 2
Finland: 1 til 3
Frankrig: 1 til 2
Grækenland: 2 til 5
Holland: 1 til 2
Irland: 2 til 3
Italien: 1 til 3
Kroatien: 1 til 3
Luxemburg: 1 til 3
Polen: 1 til 2
Portugal: 2 til 3
Slovakiet: 1 til 3
Slovenien: 1 til 3
Spanien: 1 til 3
Sverige: 1 til 3
Tjekkiet: 1 til 3
Tyskland: 1
Ungarn: 1 til 3
Østrig: 1 til 2
Andre: 2 til 5

Hvad koster fragten?

Gratis levering er sat til en minimums ordre værdi på 400 DKK, hvilket betyder at alle vaporizers har gratis levering. Hvis din ordre værdi er under 400 DKK vil der være et leveringsgebyr på 50 til 200 DKK, afhængigt af hvilket land du bestiller ordren til. Vores leveringsgebyr ændres jævnligt så gå til vores check ud side og se hvor meget dit leveringsgebyr koster hvis din ordre er under 400 DKK.

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Alle vores ordrer er leveret med UPS.

Hvor sender I fra?

Vores lager er lokaliseret i Apolda, Tyskland for den hurtigste levering gennem Europa.

Hvilke lande sender I til?

Vi sender til alle europæiske lande med få undtagelser. Gå venligst til vores check ud-side for at se om vi leverer til det land, du bor i. Hvis du befinder dig i Europa, men i et ikke-EU land (f.eks. Norge og Schweiz), kan der komme told på din pakke, som ikke er inkluderet på check ud-siden

Er pakkerne diskrete?

Ja, vi sender vores pakker i diskrete bokse uden nogen reference til MagicVaporizers på dem. Vi benytter kun vores handelsnavn "Anything Worldwide".

Hvornår modtager jeg mit trackingnummer?

Tracking emails sendes ud den samme dag, som din pakke bliver sendt ud, omkring kl. 18:00.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi tilbyder tre forskellige betalingsmetoder: betalingskort, PayPal eller med bankoverførsel.

Kan jeg ændre leveringsadressen, efter jeg har placeret en ordre?

Hvis du kontakter os, før din ordre er blevet behandlet af lagerhuset, kan vi hjælpe dig med at ændre leveringsadresse. Hvis pakken er blevet sendt fra lagerhuset, kan du kontakte fragtselskabet, som kan opdatere din leveringsadresse uden omkostninger så længe det er indenfor samme by.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når UPS forsøger at levere?

Du kan enten aftale en nyt leveringstidspunkt med UPS eller få dem til at levere pakken til den nærmeste UPS pakkebutik, så du kan hente den i butikken eller kontakte dem med henblik på et nyt leveringsforsøg.

Hvad sker der hvis jeg vælger ikke at modtage pakken?

Vi forbeholder os retten til at trække 250 kr. fra ordretotalen på pakker, der ikke er blevet accepteret eller samlet op af en kunde, til vores shippinggomkostninger (leveringer og tilbagesendelser), og refundrer det tilbageværende beløb til din konto. Hvis du gerne vil arrangere en ny forsendelse, skal du lave en ny ordre.

Er mine personlige oplysninger i sikkerhed?

Ja, vi tager opbevaringen af dine personlige oplysninger meget alvorligt og har adskillige lag af sikkerhed for at forhindre sikkerhedsbrud. Læs mere om, hvordan vi opbevarer dine informationer i vores fortrolighedspolitik.

Tilbyder I engrossalg?

Ja, vi tilbyder vores priser på engros til alle danske virksomheder, som har et gyldigt momsnummer. Læs mere her om vores engros forslag.