COVID-19: Vores lager er ikke pårvirket. leverings tid er 1 til 3 arbejdsdage.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os, læs venligst vores mest spurgte spørgsmål og svar herunder.


Jeg har et spørgsmål omhandlende min ordre som allerede er placeret

Jeg har ikke modtaget mit tracking nummer

Vi sender altid tracking numrene ud omkring kl. 18:00 på forsendelses dagen. Hvis ikke du har modtaget nogen mail kl. 18:00, så tjek venligst din spam kasse først. Hvis du heller ikke har modtaget noget der, bedes du kontakte os ved formen herunder og vi vil sende det manuelt.


Jeg har succesfuldt placeret min ordre, men har ikke modtaget nogen godkendelses mail

En ordre godkendelses mail er altid sendt så snart betalingen er gået succesfuldt igennem. Hvis ikke du kan finde mailen, bedes du tjekke din spam kasse først. Hvis du heller ikke har modtaget noget der, bedes du kontakte os ved formen herunder og vi vil sende det manuelt.


Jeg vil fjerne eller tilføje et eller flere produkter til min ordre

Hvis din ordre er blevet sendt er vi ude af stand til at tilføje eller fjerne produkter fra den. Du kan returnere det uønskede produkt ud fra vores returpolitik.

Hvis din ordre ikke er blevet sendt endnu og du vil ændre farve af produktet kontakt os ved formen herunder og vi kan for det meste hjælpe dig med det ønskede produkt.

Hvis din ordre ikke er blevet sendt endnu og du ønsker at fjerne eller tilføje produkter til din ordre, bliver vi nødt til at annullere din ordre og refundere pengene. Efterfølgende kan du placere en ny ordre med det ønskede produkt, du ønsker at købe. Vær venligst opmærksom på, at hvis du betaler med kort eller bank kan processen tage op til fire arbejdsdage, før pengene er refunderet og tilbage på din konto. Det kan betyde at du måske ikke har det afsatte beløb tilgængeligt, til at placere den nye opdaterede ordre den samme dag.


Jeg vil annullere min ordre

For at annullere din ordre, venligst kontakt os hurtigst muligt ved at bruge formen herunder. Hvis din ordre er sendt, er vi ude af stand til at annullere den. Dog kan du returnere det uønskede produkt, ud fra vores returpolitik. Retur porto for uønskede produkter betales af kunden.

Hvis din ordre ikke er sendt endnu, kan vi annullere den og refundere beløbet. Venligst bemærk at hvis du betaler med kort eller bankoverførsel, kan processen tage op til fire arbejdsdage for at beløbet er tilbage på din konto.


Jeg vil ændre adressen af min ordre

Hvis din ordre er blevet sendt, er vi ude af stand til at ændre adressen. Din bedste mulighed er at kontakte forsendelses virksomheden efter du har modtaget din tracking mail og se om de kan hjælpe dig. Hvis den nye adresse er inden for samme by, gør de det for det meste gratis.

Hvis din ordre ikke er blevet sendt, er vi stadig i stand til at ændre adressen. Kontakt os venligst ved hjælp af formen herunder.


Tracking siden siger at ingen var tilgængelig til at modtage leveringen, men jeg har været tilgængelig

Venligst ring til leverings virksomheden og spørg efter en ny levering. Afhængig af hvor du bor, kan de muligvis have transporteret pakken til det nærmeste postkontor, hvis de ikke har, forsøger de som regel at levere igen dagen efter.


Tracking siden siger at min ordre blev leveret, men jeg har ikke modtaget min ordre

Ring venligst direkte til fragtvirksomheden og oplys dem om dit tracking nummer og at du intet har modtaget pakken, på trods statussen på tracking siden. Sædvanligvis kan de lokaliseren pakken og levere den. Venligst også tjek dine naboer, om pakken er blevet leveret der i stedet. Nogle gange kan kureren finde på at levere pakken til naboen, hvis ingen var tilgængelige på din adresse. Ved at ringe direkte til fragtvirksomheden kan de fortælle dig, om dette var tilfældet med din pakke.

Hvis ikke virksomheden kan lokalisere pakken, kontakt os venligst ved brug af formen herunder hurtigst muligt.


Jeg er ikke tilfreds med mit produkt og vil gerne returnere produktet.

Du kan returnere det uønskede produkt så længe det det er dækket under vores returpolitik. Du kan kontakte os ved hjælp af nedenstående formular for gyldig returnering.


Jeg har et problem med mit produkt og kræver reklamationsret

Gå til vores garanti side for at indsende garanti formen. Efter du har indsendt formen, vil en MagicVaporizers repræsentant kontakte dig kort efter.


Jeg kan ikke se synlig damp fra min vaporizer

Synlig damp er ikke garanteret når man bruger en vaporizer. Det afhænger af mange faktorer såsom opvarmningsmetode, materialet der bliver vaped, luftgennemgang, dampens temperatur, luftfugtighed og mere.

Hvis du er vant til at bruge e-juices og forventer samme mængde af synlig damp, bør du sænke dine forventninger når du konsumerer urter/wax/olier, da e-juice indeholder grøntsags glycerin hvilket er en tyk væske der producerer den tykke damp.

Vi anbefaler altid at du undersøger YouTube anmeldelser af den vaporizer du er interesseret i, til at få et præcist visuelt billede af tykkelsen af dampen du kan forvente. Dog er der forskellige måder du kan fremme tykkelse af dampen, hvis det er din prioritet:

  • Hvis du bruger urter, grind det helt fint og pak det tæt sammen, (men ikke for tæt, men så luft kan passere igennem).
  • Hvis det er en konvektions vaper, vil du være sikker på at dække hele overfladearealet af ovnen.
  • Forhøj temperaturen. Ved temperaturer over 180°C ofre du noget af smagen, men jo højere temperatur, jo tykkere damp.
  • Inhaler dybt og ånd hurtigt ud.

For eksempel, en af de bedste stationære vaporizers – the Volcano Classic – som koncentrerer alt dampen i en ballon, kan lave balloner med damp du ikke engang kan se ved 180°C, men den kan også lave balloner med damp så hvid som mælk ved højere temperaturer (215°C+).

Vi forstår at nogle kunder foretrækker store skyer, da det ser fedt ud, men ikke lad dine øjne bedømme om det er en god vaporizer, gå i stedet efter hvad du føler er bedst. Hvis dit materiale ser brunt ud efter du har vaped, betyder det som regel at det er en god vaporizer.

Husk at de vaporizers som vi sælger, har til formål at udtrække de aktive ingredienser af dit materiale, så effektivt som muligt med den bedste smag, ikke kun at producere den tykkeste damp.


Jeg har et spørgsmål inden jeg placerer ordren

Leverer I til mit land?

Vi leverer stort set til hele Europa, med få undtagelser. Du kan prøve at tilføje et produkt til kurven og fortsætte til check ud siden, for at se om dit land er tilgængeligt.

Hvor lang tid tager det at levere til mit land?

Vi leverer sædvanligvis inden 1 til 3 arbejdsdage til hele Europa, dog kan nogle meget afsides destinationer kræve op til 5 arbejdsdage. Du vil altid modtage et tracking link hvor du kan følge din ordre og se den præcise leveringsdato.


Skal jeg betale told af min ordre?

Nej, så længe dit land er medlem af den Europæiske Union er der ingen ekstra gebyr at betale.

Den sidste pris du ser i check ud er den endelige pris du betaler. Hvis du bor uden for den Europæiske Union som for eksempel Norge, De Kanariske øer, San Marino eller Schweiz kan du se svarene i de næste spørgsmål.


Mit land er ikke medlem af Den Europæiske Union, skal jeg betale skat af min ordre?

Hvis du bor uden for den skattefrie Europæiske region, men i et land lokaliseret i Europa (for eksempel Norge, De Kanariske øer, San Marino eller Schweiz) skal du muligvis betale skat eller told, til din regering, eftersom det ikke er inkluderet i den totale sum du kan se på check ud siden.

Vi anbefaler at du selv undersøger det inden du placerer din ordre. Told og ekstra skat er noget der bliver påkrævet af din regering og vi er ude af stand til at forhindre det. Levering er gratis når man bestiller en vaporizer fra os, men alt skat, told eller andre import gebyr er ikke vores ansvar og disse skal betales af dig.


Jeg forsøgte at betale med kort, men systemet nægter min betaling

Dette sker højst sandsynligt fordi at dit kort ikke har 3D sikkerhed aktiveret. 3D sikkerhed er et system som er adopteret fra kreditkort udstedere, som stopper bedrageriske transaktioner ved at kræve en anden verificerings metode (som regel mobil) i stedet for kun kort informationerne.

Du skal aktivere 3D sikkerhed for at lave et sikkert køb online. For at aktivere 3D for dit kort skal du kontakte din bank og bede dem aktivere det. Denne sikkerhed er for din egen sikkerheds skyld når du laver et køb online og forhindre bedragerisk brug af dit kort. Når det er aktiveret, bedes du placere en ny ordre og færdiggøre købet.

Hvis du stadig oplever problemer med din betaling, eller hvis du møder andre udfordringer, kontakt os venligst ved brug af formen herunder.


Kan jeg betale kontant når ordren er leveret (kontant ved levering)?

Nej, vi kræver at alle ordre er betalt helt, inden vi leverer produktet. Din ordre er forsikret og du vil modtaget et tracking nummer når din ordre er på vej, så du kan følge den hele vejen.


Jeg har problemer med at placere ordren

Kontakt os venligst ved brug af linket herunder. Prøv at beskriv problemet så detaljeret som muligt, med fejlmeddelelser inkluderet.


Jeg har et spørgsmål om et produkt

Kontakt os venligst ved brug af linket herunder. Vi gør vores bedste for at besvare dit spørgsmål, så hurtigt og præcist som muligt :)


Du kan kontakte os herunder, hvis dine spørgsmål ikke blev besvaret ved ovenstående: